MEER PLEZIER IN TELEFONISCHE ACQUISITIE

Wat leer je?

Tijdens deze telefonische acquisitie training krijg je de juiste handvatten aangereikt voor het realiseren van optimale salesresultaten. We geven je inzicht in de do’s en dont’s bij telefonische acquisitie waardoor je met meer zelfvertrouwen kunt acquireren. Wij leren je tevens hoe je de juiste mindset kunt creëren in iedere fase van het salesproces. Dit is belangrijk om een goede klantrelatie te kunnen opbouwen en uitbouwen.

Hoe werken wij?

We werken met praktijkvoorbeelden die herkenbaar zijn voor iedereen binnen het salesteam en sturen op gespreks- en luistertechnieken die passen bij de deelnemer. Door deze pragmatische en persoonlijke aanpak realiseren we in korte tijd belangrijke inzichten die in de praktijk direct toegepast kunnen worden. De drempel om (potentiële) klanten te bellen wordt hierdoor kleiner. Het plezier in koude en warme acquisitie groter.

Wat kun je verwachten?

Na deelname aan deze training:

  • Verdwijnt de angst om te bellen
  • Worden verkoopgesprekken klantgerichter
  • Realiseer je structuur en consistentie in je leadopvolging
  • Vergroot je het plezier in telefonische acquisitie
  • Verhoog je je omzet

Duur: Al onze trainingen zijn maatwerk. Het is een combinatie van diverse trainingssessies, opdrachten, online feedback sessies en een online leeromgeving.
Locatie: incompany of online
Voor wie? Salesmanagers, accountmanagers, commercieel binnendienst medewerkers, salesteams, ondernemers

REFERENTIES

foto annemarie de leeuw

Stadhuys053

“Ik heb geleerd mijn mindset te veranderen zodat ik met meer zelfvertrouwen acquisitie kan doen”

Annemarie de Leeuw is eigenaresse van één van de mooiste vergader- en trainingslocaties in Enschede: Stadhuys053. In dit prachtige oude pand, met hoge plafonds en karakteristieke… Lees meer

BLOGS